Επιστροφές και Επιστροφές Χρημάτων

Επιστροφές Χρημάτων

Για τα περισσότερα προϊόντα, στην απίθανη περίπτωση που το προϊόν σας είναι ελαττωματικό, μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση εντός 30 ημερών από την παραλαβή του δέματος.

Η προϋπόθεση για επιστροφή είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση όπως όταν το παραλάβατε. Το προϊόν πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Επιστροφή Προϊόντων

Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας στείλουμε e-mail επιβεβαίωσης ότι λάβαμε το δέμα.

Θα σας ενημερώσουμε επίσης αν η επιστροφή εγκρίθηκε ή απορρίφθηκε.

Εάν η επιστροφή εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα επεξεργαστεί και το ποσό θα επιστραφεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε αρχικά, μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα.

Καθυστερημένες ή Μη Διενεργημένες Επιστροφές Χρημάτων

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων:

  • Ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

  • Επικοινωνήστε με τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας – μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να εμφανιστεί η επιστροφή.

  • Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας – μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην καταχώριση μέχρι να εμφανιστεί η επιστροφή στον λογαριασμό.

Εάν έχετε ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βήματα και ακόμα δεν βλέπετε την επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω chat ή e-mail: support@arctiqo.se

Αντικαταστάσεις

Τα προϊόντα αντικαθίστανται μόνο στην περίπτωση που είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα.

Εάν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν με το ίδιο μοντέλο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας.

Έξοδα Επιστροφής

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail: support@arctiqo.se

Θα σας στείλουμε μέσω e-mail τις οδηγίες και τη διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν.